God se seën

mevrou

Ek vang toe nie die eerste keer waar die teksvers vir die erediens vanoggend nie en slaan toe my Bybel oop in Numerie 23:19-20.

Dit is toe eintlik Numerie 6 vers 24 – 26

En my hart kry so ‘n lekker gevoel met die verstaan van wat God eintlik vir my sê. Hy sal nooit my seëning, alreeds belowe, afgemeet en toegeken, verander of terugtrek nie. Ek is die een wat dit nie verstaan en met beide hande en ‘n oop hart aanvaar en aangryp nie.

Ek is bly Sy Gees het my die skrifgedeeltes andersom laat lees. Die afgelope tyd het ek begin twyfel, erg twyfel.

Die Here is met my.

View original post

Leave a Reply

