Ek is die Here, Ek heilig julle aan My.

Ek is die Here julle God, Ek het julle afgesonder van die ander volke. Julle moet heilig lewe, want Ek die Here is heilig. Ek het julle afgesonder uit die volke om aan My te behoort.

Aan dié vir wie God die Vader geroep het, – Laat hulle aan U toegewy wees deur die waarheid. U woord is die waarheid. – Mag God, wat vrede gee, julle volkome aan Hom toegewyd maak en julle geheel en al, na gees, siel en liggaam, so bewaar dat julle onberispelik sal wees wanneer ons Here Jesus Christus weer kom!

Daarom het Jesus ook buitekant die stadspoort gely om die volk deur sy eie bloed van hulle sonde te reinig. – ons grote God en Verlosser, Jesus Christus, ..het Homself vir ons as offer gegee om ons van alle ongeregtigheid vry te maak en ons van sonde te reinig, sodat ons sy eie volk kan wees wat ywerig is om die goeie te doen. – Hy wat heilig maak, sowel as die mense wat geheilig word, is almal uit een Vader. Om hierdie rede is Jesus nie skaam om hulle sy broers te noem nie. en ter wille van hulle wy Ek My aan U toe, sodat hulle ook deur die waarheid aan U toegewy kan wees. – ..het Hy julle uitverkies en deur die Gees afgesonder om aan Hom gehoorsaam te wees en besprinkel te word met die bloed van Jesus Christus.

Lev. 20:24,26.Jude 1. -John 17:17. -I Thes. 5:23.Heb. 13:12. -Tit. 2:13.14. -Heb. 2:11. -John 17:19. -I Pet. 1:2.

Leave a Reply

