Oor die bose

deur Gerjo Ben van der Merwe

 

Wanneer ’n mens by die onderwerp van die duiwel kom, moet jy versigtig wees. Sonder om hom enige eer te gee, moet ons besef dat hy ’n werklikheid is en vandag nog sy staal probeer wys.

Op universiteit moes ek ’n werkstuk oor die bose inhandig. In die tyd dat ek daaraan gewerk het, het ek gedurig ongemaklik gevoel. Ek het besef dat ek direk by ’n geestelike oorlog betrokke was. Dit was later so erg dat ek wou tou opgooi en ’n ander onderwerp kies. Toe ek die werkstuk ingee, het die vrede weer oor my gedaal.

Die duiwel is oorwin, maar nie uit die weg nie. Hy probeer vandag nog veld wen en sal alles probeer om mense van God af weg te rokkel. Dit is ook moontlik dat ons die duiwel uitnooi om in ons te kom woon, sonder dat ons dit besef. Nou praat ek nie van duiwelsaanbidding nie, nee, ek praat van speletjies waardeur ’n mens die deur van jou lewe vir ’n bose gees kan oopmaak, soos glasie-glasie speel of geeste oproep.

Soos die Engelsman sê: Satan is kicking, alive and well. Vandag nog…

L e e s . v e r d e r . . .

Leave a Reply

