My stukkende arms is God se trofees

deur Voelgoed

Adri Williams samel miljoene rande in vir boere in nood, verloor die gebruik van haar arm tydens ’n ongeluk, maar prys God midde-in die storm!

Dis ’n lang, donker tonnel en ek snel teen ’n duiselingwekkende spoed daarin af. Ek is op pad hemel toe en al waaraan ek dink is: Het ek goed genoeg gedoen om in die Boek van die Lewe te wees? ’n Hoorbare Stem sê: “Dit is nog nie jou tyd nie.” Dan is ek terug in my hospitaalbed. Terug in die verterende, vretende pyn en pyn en pyn.

God het vooraf vir my man gesê om te vas en te bid vir sy gesin se veiligheid. Ons was in Prieska saam met die Carte Blanche-span, pas klaar met die verfilming van Projek SOS100, waar ons boere in nood weens die droogte gehelp het. Gerald, ’n verslaggewer, het saam met my in die kar gespring terug Kaap toe. Op Carnarvon was ek om geen rede nie skielik doodbang vir die stuk pad wat voorgelê het. Gerald moes eerder verder bestuur. Skaars ’n halfuur later begin die motor skielik oor die pad gly. Net toe ek vir Gerald skree om nie rem te trap nie, begin die kar rol.

Vertel van die projek vir boere in nood?

lees verder . . .

Leave a Reply

